Концептуальні основи школи
— Школа покликана стати тим місцем для особистості учня і вчителя, де буде духовно збагачуватись кожен учасник навчально-виховного процесу, де буде формуватись громадянська зрілість і особиста відповідальність за свій вклад у національно-культурне відродження України у розбудову держави.
— Школа має бути конкурентноздатною й престижною, а це можливо лише в режимі неперервного розвитку і творчого пошуку прогресивних технологій, методик зростання професіоналізму на педагогічному та управлінському рівні.
Місія навчального закладу
— Різнобічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків і здібностей. Формування ціннісних орієнтацій, задоволення інтересів і потреб.
— Формування у школярів бажлеання і уміння вчитися, виховання потреби і здатності до навчання упродовж усього життя, виробння умінь практичного і творчого застосування здобутих знань.
— Створення комфортних, безконфліктних і безпечних умов для розвитку особистості учня, реалізації його можливостей та здібностей. Збереження і зміцнення морального, фізичного і психічного здоров’я вихованців.
— Виховання школяра як громадянина України, національно свідомої, вільної, демократичної, життєво і соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення у різноманітних життєвих ситуаціях.
— Виховання в учнів любові до праці, забезпечення умов для їх життєвого професійного самовизначення, формування готовності до свідомого вибору і оволодіння майбутньою професією.
— Виховання школяра як людини моральної, відповідальної, людини культури з розвиненим естетичним і етичним ставленням до навколишнього світу і самої себе.
Проблема, над якою працює навчальний заклад
«Удосконалення навчально-виховного процесу через пошук нових форм і методів роботи з учнівським колективом
Впровадження особистісно-орієнтованої системи виховання та формування громадської компетенції школяра – носія національних цінностей та загальнолюдських надбань»